2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Octubre, 2019
  • Dijous, 17
  • logo UA

Premis de Recerca Francisco Cerdà i Rico

La Regidoria de Cultura del M.I. Ajuntament de Castalla convoca quatre premis de recerca, amb l'objectiu de promoure i fomentar el coneixement de Castalla i del territori del com forma part.

Per a més informació enviar un correu a premiscerdarico@castalla.org.

• Dijous, 10
  • joves investigadors

XII Jornades Joves Investigadors

L'associació de joves investigadors d'Albacete organitza les XII jornades dirigides a estudiants de grau i màster, investigadors predoctorals i postdoctorals, i residents en hospitals que vulguen presentar els seus treballs de recerca en les àrees de Biomedicina, neurociències o recerca clínica. És una fantàstica oportunitat per a incrementar la visibilitat de la nostra labor, donar a conèixer projectes i establir acords de col·laboració entre grups.
    Les jornades tindran lloc els dies 6, 7 i 8 de novembre en la facultat de medicina d'Albacete. Comptaran amb jornades de presentació de pòsters i orals, s'atorgaran premis al millor pòster i a la millor xarrada de cada cada categoria. A més, les jornades compten enguany amb un cartell de ponents d'alt nivell, com Luis Montoliu i Francisco Sánchez Madrid, entre d'altres.
    El termini d'inscripció ja està obert i existeixen borses de viatge per a cobrir l'allotjament als inscrits, que s'atorgaren per ordre d'inscripció.
    Tota la informació es troba en: https://www.ajiab.es/

Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi

Alacant (Spain)