2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Abril, 2012
  • Dilluns, 30
  • Conferencia Ivan Morillo

Conferència: Reserves naturals protegides de l'Equador, l'experiència de Jatun Sacha

Reserves naturals protegides de l'Equador, l'experiència de Jatun Sacha

Iván Morillo Vila-real, Professor Titular de la Universitat Central d'Equador, Director de la Fundació Jatun Sacha

Dimecres 2 de maig, 13 h.

Sala de Juntes de la Facultat de Ciències

S'ha signat un conveni de pràctiques en empresa amb la Fundació Jatun Sacha que obri la possibilitat que alumnes de la UA realitzen aquestes pràctiques en la xarxa de reserves d'aquesta fundació.

• Dimecres, 18
  • logo UA

TALLERS D'ESTUDI I CONSERVACIÓ DE FAUNA D'ECOSISTEMES MEDITERRANIS

-INICIACIÓ A TÈCNIQUES PER A l'ESTUDI DE MAMÍFERS CARNÍVORS

-IDENTIFICACIÓ, SEGUIMENT I CONSERVACIÓ D'AMFIBIS

• Dimecres, 4
  • logo UA

TALLERS D'ESTUDI I CONSERVACIÓ DE FAUNA EN ECOSISTEMES MEDITERRANIS

Les activitats proposades: el TALLER D'INICIACIÓ A TÈCNIQUES PER A l'ESTUDI DE MAMÍFERS CARNÍVORS DEL BOSC MEDITERRANI i el TALLER D'IDENTIFICACIÓ, SEGUIMENT I CONSERVACIÓ D'AMFIBIS DELS ECOSISTEMES MEDITERRANIS  pretenen donar a conèixer a l'alumnat de la UA i al públic general alguns aspectes bàsics de la fauna que alberga el Parc Natural del Carrascal de la Font Roja i del Paratge Natual Municipal del Racó de S. Bonaventura (Alcoi), l'aplicació de mètodes d'estudi i de conservació desenvolupats en l'ECFRN UA. 19, 20 i 27 de maig.

Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi

Alacant (Spain)