Novetats - Notícies publicades en Setembre, 2011

• Dijous, 29
  • Workshop Madrid octubre 2011

JORNADES SOBRE AQÜICULTURA octubre 2011

"Prevent Scape" és un projecte d'investigació de la Unió Europea que cerca reduir el nombre de peixos que s'escapen de l'aqüicultura europea a través de la investigació per a millorar les tècniques i tecnologia en cultiu de peixos.
    FOESA (Fundación Observatorio Español de Acuicultura). Madrid, 14 octubre 2011.

• Dimarts, 20
  • Tabarca

L'Institut Multidisciplinari per a Estudi del Medi-Ramon Margalef de la Univesidad d'Alacant participa amb Ecologistes en Acció del País Valencià en la neteja de l'illa de Tabarca, en la celebració del seu 25 aniversari com a reserva marina

La reserva marina de Tabarca celebra el seu 25 aniversari. Una de les actuacions que porta anys esperant l'illa de Tabarca és l'eliminació dels enderrocs que s'han acumulat en determinats sectors de la illa des de fa desenes d'anys. Ecologistes en Acció del País Valencià ha pres la iniciativa, en col·laboració de l'IMEM, la Direcció general de Costas i els Ajuntaments d'Alacant i Santa Pola, en l'organització d'un voluntariat amb alumnes de la Universitat d'Alacant i ciutadans sensibilitzats, per a realitzar una neteja i millora ambiental d'aquest paratge tan singular, eliminant els enderrocs que degraden el paisatge litoral.
    El cap de setmana vinent 23-25 de setembre, des del divendres al diumenge, 27 voluntaris participaran en aquesta activitat, combinant amb una xarrada sobre la reserva marina, visita el museu i excursió amb ulleres i tub per a conèixer els valors d'aquesta joia del Mediterrani.
    L'IMEM Ramon Margalef, conscient de la necessitat d'actuar en la conservació dels valors ambientals del litoral mediterrani, ha volgut participar en la difusió i subvenció d'aquesta activitat.

• Divendres, 16
  • logo UA

FOTOGRAFIA CIENTÍFICA

El divendres 16 de setembre, el cicle "Un any de fotografia", que imparteix José Benito Ruiz en la plataforma Camon, tractarà el tema de "Fotografia científica". Comptarà amb la intervenció d'Héctor Garrido, director de la Casa de la Ciència de Sevilla i arreplegarà també treballs fotogràfics realitzats per membres de l'IMEM i que han rebut premis.

• logo per a BMS 2012

REUNIÓ CIENTÍFICA ANUAL DE LA SOCIETAT MICOLÓGICA BRITÀNICA (BMS) 2012

Reunió Científica Anual de la Societat Micológica Britànica 2012.
    INTERACCIONS FÚNGIQUES.
    Universitat d'Alacant, 3 a 6 sept, 2012.
    Organitzadors: BMS, Laboratori de Fitopatologia - IMEM (Universitat d'Alacant).
    Les interaccions de fongs és un tema multidisciplinari que pot combinar micólogos i altres científics interessats en el paper dels fongs en diversos escenaris sota un nou paradigma evolutiu.

Obert el termini de preinscripció informativa

Programa científic i resums BMS 2012

¡Novetat! El programa social inclourà un tast de vins d'Alacant durant el còctel en la visita a Lucentum (ciutat romana d'Alacant).

Formulari de reserva BMS 2012

Inscripció oberta!!

Convocatòria de beques per a assistir al congrés BMS 2012

Sol·licitud beca

¡Ampliat el termini de sol·licitud de beques fins al 2 de juliol!

allotjament: Villauniversitaria

InformacióInformació extra i programa definitiu

Retransmissió en directe

NOTA: Excursió Micológica a la Serra de Mariola cancel·lada (dijous 6-8 setembre). A causa del recent incendi de la zona i a les altes temperatures, aquesta activitat ha sigut cancel·lada. El dimecres (5 de setembre) s'exposaran exemplars fúngics recollits en Mariola la passada tardor i que s'han mantingut congelats.

¡Segueix en directes les conferències: http://vertice.cpd.ua.es/germanbernacer

Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi

Alacant (Spain)