Novetats - Notícies publicades en Juny, 2010

Notícies publicades en Juny, 2010
  • Dimecres, 30
  • logo UA

SESSIONS AMB "L'INSTITUT UNIVERSITARI D'INVESTIGACIÓ INFORMÀTICA"

Divendres que ve 2 de juliol a les 10:00 h, es duran a terme dues reunions paral·leles entre investigadors de l'IMEM i de l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica amb la finalitat de definir consorcis potencials i avaluar la possibilitat de crear una comissió per a sol·licitar un projecte que sufrague una xarxa entre tots dos Instituts.

• Dilluns, 28
  • transecte u2

"ESMORZARS CIENTÍFICS" EN L'IMEM

La Unitat 2 de l'IMEM presenta una sèrie de Seminaris en un cicle "d'Esmorzars Científics" que seran els DIMECRES a les 13:00 h en l'aula de vídeo del Departament d'Ecologia (Fase II de Ciències, 1er pis). Seran 2 seminaris per sessió, de 15 minuts cadascun.

Dia 1 de desembre 2010

-Títol: Estructura física i biòtica de pegats de vegetació arbustiva en espartals Mediterranis
    -Presentadora: Beatriz Amat
    -Tutor: Jordi Cortina

-Títol: Estudi dels processos de vessament superficial i d'infiltració en vegetació dispersa sota clima semiàrid
    -Presentadora: Alma Martínez
    -Tutor: Juan Bellot

¡T'esperem!

• Dissabte, 19
  • logo UA

NOTA DE PREMSA EN EL DIARI "INFORMACIÓN": Els veïns demanen 400 arbres dins del pla per recuperar cultius tradicionals

La campanya que impulsa l'Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig juntament amb la Cooperativa d'Agricultors Sant Vicente Ferrer per a recuperar els cultius tradicionals, i en la qual col·laboren investigadors de l'IMEM Ramon Margalef, ha realitzat ja les primeres plantacions d'oliveres, ametlers i garrofers.

L'IMEM JA ESTÀ A FACEBOOK

Fes-te amic de l'IMEM en Facebook i cada vegada serem més els interessats en els problemes ambientals en la conca mediterrània.

Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi

Alacant (Spain)